Gud, Ge Mig Tjockt Hår

Jag HATAR mitt tunna, platta hår ! Jag har så tunt hår så att mitt hår kommer inte sitta kvar på mitt huvud längre än tills jag blir 60 -.- När jag samlar mitt hår i min hand så ser man hur lite hår jag har, det är inte jätte tunt. Men tjock hår har jag inte.

Skulle vilja ha tjockare hår med stora lockar, det är mitt dröm hår ! Men kan man typ ta någon tablett eller nåt som gör att man får tjockare hår och får lockar ? För jag skulle gärna vilja ha det. Jag vet att tjockt hår är jobbigare att tvätta men även hantera, men det skulle vara så mycket finare.

Att locka håret med en locktång är inte lika fint att ha orginala lockar. På bilden hade jag lockat håret, det är ungefär såna lockar jag vill ha med lite tjockare hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0