Hatar Rosa

Såg nyss filmen 'hancock' i min data. Visste inte att vi hade den på DVD.

Är jag ensam och att hata rosa fast jag är tjejig ? Hatar rosa. Hatar när man har rummet fult med rosa saker och rosa tapisering, blääää. Enligt mig så tycker jag att blondiner älskar rosa, och självklart små flickor. Jag har gillat rosa förut men inte längre. Men man var liten så man ändrar sig.

Män dömer tjejer direkt att alla tjejer älskar rosa, men dem har feeeel ! Alla tjejer gillar inte rosa, jag känner tjejer som jag. Det som är riktigt konstigt för mig är när tjejer som vill ha rosa i just allt -.- Driver ni eller ? Jag kan fatta att man kan ha visa saker i rosa men just allt, tsss.


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Sluta dömma blondiner!, alla blondiner gillar såklart inte rosa? du är ju fan sjuk i huvudet! :@

2009-11-19 @ 11:01:39
URL: http://mirribell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0