Ja Eller Nej Till Vaccin Sprytan

Klar nu med min uppgift ^^ Gjorde en nyhetsbrev för Coolstuff.se

Men var innan nere i matsallen och hade möte med rektorn tillsammans med flera elever. Rektorn var som alltid en surgubbe som bara chatade om hur vi skräpar ner skolan och att inte använda droger och blablabla .....
Men han tog även upp en sak som jag har funderat på ett tag nu, om vaccin till svininfluensan. Vi kommer få ta vaccin sprytan den 3 december men jag är inte riktigt hundra procent säker på vaccinet, den är ju nyligen producerad och har inte haft så mycket undersökningar om den. Man vet aldrig, den kan vara dålig för en istället för att vara bra.

Ni har väl sätt tjejen som tog sprytan och helt plötsligt inte kunde prata eller gå normalt ? Ända tillfället då hon var normal var då hon sprang framlänges och baklänges. Sjukt tycker jag, men det kan vara fejkat. Men videon har även skrämt upp mig. Men vi får se om jag tar sprytan för även min mamma vill inte att jag ska ta sprytan. Hon har samma fynderingar som jag. 


Kommentarer
Postat av: En som kan svenska

ASså lilla gumman det heter ssprutan inte sprytan !

2009-11-20 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0