Julklapps planer

Igår kväll var en intessant kväll. Jag och Winfer sökte efter llluminati. llluminati är en grupp som vill ta över världen, men jag skriver om lluminati en annan dag.

Igår så kollade la pareja på 'Änglar & demoner'. Vi hade sett den tidigare men inte hela. Första gången vi såg den så var vi för trötta att förstå den ^^ Men igår kväll förstog vi hela filmen och den var shit bra. Vi åt även goda saker som alltid på helgen, heh.

Juste ska ni handla julklappar denna månad ? Jag väntar bara på mina pengar kommer så jag kan handla innan alla köar i affärerna. Jag och Papi tänkte kolla imorgon och jackopsberg centrum lite julklappar då vi har studiedag :)

Men nu får papi datan, han håller på somna i sin säng nu. ska gå och smeka hans hår som han älskar ^^ Vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0