Paranormal Activity På Bio

Har ni sett filmen 'Paranormal Activity' på bio ?
Jag såg den i fredags på sin premiär dag tillsammans med Winfer, den var läskig asså på bio. Det som var läskigt var att man fick mycket surprise och att man har alla ljudeffekter som fick allt att kännas så läskigt. Jag Blev så rädd att Winfer blev rädd av mina två gånger jag skrek i hans öra ^^ han blev inte döv som tur.


Handling
Micah och Katie är två studenter som bor tillsammans i en förort i San Diego, Kalifornien. En dag avslöjar Katie för sin pojkvän att hon har blivit förföljd av en spökliknande vålnad enda sedan hon var liten flicka. Hon säger också att hon tror att vålnaden nu befinner sig i samma hus som Micah och Katie. För att bevisa att så inte är fallet köper Micah en videokamera för att försöka filma de paranormala händelserna på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0