Tandläkare, Ett Måste

Såg klart på en film ^^ När jag kollade på film så tog jag flingor men det ångrar jag mig nu att jag tog. För när jag tog en tugga så sved det direkt i högra sidan av munnen. Jag tror att jag har fått hål i tänderna :/ Fan ! Hatar att gå till tandläkaren, det borrar tänderna och ger fetaste sprutan i tandköttet.

Jag är rädd för sprutor så jag vill inte undersöka mig och dem hittar hål. För då måste dem ge mig bedömnings spruta, det är inte kul.

Hah jag skulle ha gått på en tid men jag gick aldrig. Det var ett tag sen. Men det är ett måste gå, man vill ju inte han fula tänder eller nåt.

Jag har världens känsligaste tandkött ! Att bara borsta tänderna är ett helvete. Jag har alltid haft dåligt tandkött så jag tror inget kan fixa till sig när det gäller min tandkött. Varje gång jag borstar tänderna så blöder mitt tandkött, det hatar jag galet. Men så kommer jag leva hela mitt liv. Hur mycket jag än kommer borsta tänderna så kommer det fortfarande blöda.

Usch lär er en läxa att borsta tänderna och gå till tandläkaren innan ni ser ut såhär, bläää !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0