30/10 -09 | I´m back again

Holaa, det var ett tag sen man skrev, har inte haft tid me datan exakt. Det är ju lov, man ska njuta av den. Men idag har dagen bestått av att kolla runt i kungens kurva tillsammans med winfer och hans lillebror. Jag fick en chock då jag fick veta av winfer att hans lillebror skulle med oss. Men det är bra det, för det mesta så är han bara framför tevespelet ocg spelar. Det är på tiden att han tar lite friskluft.

Men har ni sett på filmen 'Zombieland' ? Såg den på premiärdagen, den var najs. Men winfer tyckte inte likadant, hmm. Men rekomenderar den filmen.

Imon består dagen på att vara med familjen latinos och finnar, som jag ^^ Vi ska vara hemmos dom imon och se på filmkväll, söndan där på kommer jag och winfer vara barnvakt åter igen. Lika kult som alltid och lite tröttsamt blir det i slutet. Men det kommer bli kul.

Just ikväll så ska jag och winfer se en drama/skräck film, den heter 'Orphan' och senare inatt ska vi se filmen 'Trickr treat'. Skräck filmer såklart på halloween dagar. Men ska låta winfer skriva inlägg, han har längtat så länge. Men ha en fortsätt bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0