22/9 -09 | Göm dig inte.

God morgon ! Idag är jag hemma, skulle ha frilufs idag men jag mår inte riktigt bra. Så jag valde att stanna hemma idag, kunde inte ens meddela dem i skolan om det. Min mobil funkar inte som den ska.

Gud vad jag är barnslig ibland, fick en sån lust att se pocahontas igen som jag också gjorde igår ^ Men varför ska man gömma den som man är? Man ska våga visa det man gillar och är. Heh jag bodde garvade och grät när jag såg filmen, nu minns jag att jag verkligen älskade den filmen som liten och jag vet varför. Kärleks filmer har alltid dragit mig och denna film handlade mycket om kärlek.

Idag så kommer jag bara vara hemma, jag tror det blir nog fler filmer som jag kollade på som liten flicka ^ Jag kommer nog också träna lite, är inte riktigt nöjd med hur jag ser ut längre. Men jag vet att jag kommer bli nöjd nån gång och hoppas snart !

Snart börjar 7 heaven på 5an, den är en av mina favorit serier. Men när familjen böjar bli äldre så blir den lite tråkigare. När barnen är små så var det mycket bra avsnitt i 7 heaven.

Men ska gå nu innan 7 heaven börjar utan mig, kan kanske höra av mig senare idag. Buenas dias.

Det som får mig att bli allra lyckligas är att få se dig le !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0