25/9 -09 | Vi klarade det

Weepa jag klarade provet tillsammans med min grupp muntligt ^^ Ingen trodde att vi skulle klara den men det gjorde vi.

Idag så är ingen i läring gruppen här idag, dem tror att vi inte har skola men det har vi tills vi börjar arbeta. Tur att jag kom.

Nu ska jag fortsätta göra klart min reportage i svenskan, så jag får gå  hem tidigare idag från svenskan. Jag kommer inte ha kärnämnerna längre förän jag går i 2:an :/ Jag kommer bli jävligt dålig på matte vet jag. Så är det när man går i läring. Plus så ska jag praktisera i hemtex i globen, det ville jag inte ha. Men får ta det jag får och bita ihop. Jag vet att jag ska byta snart, men så får det bli efter jag har gått där några gånger så jag kan klaga ^ Vill ha H&M i stan, koppas jag får den. HOPPAS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0