16/9 -09 | Håller allt inom mig

Sitter i klassen och väntar på min lärare Lenart att han ska ge mig nya uppgifter. Blev klara med dem som jag skulle göra. Har inget att göra, håller på att lyssna igenom alla Michael Jacksons låtar. Försöker leta efter en låt men kan inte hitta den.

Imorgon är det fotografering, typisgt att det kommer olämpligt då jag har en liten munsår på överläppen. Snälla kan det sluta komma munsår fyfan. Tack vare min mamma så fick jag shiten i läppen. Men mamma säger att det går bort vid vuxen ålder. Har några år på mig då det går bort.

Har hittat roliga spel på Spel.com där jag håller på spela på rasterna. Nästan hela klassen spelar en och samma spel, bil race. Det blir aldrig tyst då dom spelar den spelet. Antingen skriker dom av glädje lr sårg för dom kom sist lr nåt. Men dom har sagt att jag ska spela den, men man måste ladda ner den. Men kommer väll ladda ner den nån dag, just dom här dagarna håller jag mig för mina egna spel.

Asså varför rinner tårarna ner när jag lyssnar på sorgliga låtar ? Jag tårkar bort dom snabbt innan nån ser. Jag har alltid varit känslig. Men jag gråter också för mitt hjärta har en tung vikt som gör ont. Den dödar mig, men jag bitter ihop och lossas som allt är bra. Så ska det fortsätta. 

Har bara lust att släppa allt inom mig och inte hålla allt inom mig, som då jag gjorde här förra sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0