Choklad På Mackan

Godmorgon på er :)

Snart är det helg igen, har aldrig kännt en sån lättnad att det är snart helg. Men nånting som är nästan bättre än lediga dagar är Nussa, som är choklad som man lägger på mackan. Den är så gott och man blir beroende ! Men det värsta är att det inte är nyttigt, utan onyttigt. Men jag var så sugen på den så jag tvingade mamma att köpa en sån. Hon kommer inte köpa en gång till för sist sa hon att: - Ni äter bara den och shiter i maten !

Det hon säger är lite sant. Men försöker varje dag att lägga nåt annat på mackan än choklad, men denna morgon kunde jag inte motstå ^^ Så är det typ varje dag för mig. Måste sluta äta den om jag vill gå ner i vikt . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0