Har Fastnat För . .

Hola. Om nu undrar varför jag alltid säger hej på spanska är det för att jag är halv Chilenare och jag säger alltid hola när jag hälsar på någon, eller det beror mest på personen :P

Så vad händer denna tisdag ? Jo, jag håller på att arbeta med ett uppgift och jag har fastnat så jag höll på att lyssna på musik istället ^^ Smart, det hjälper mig att lugna hjärnan och tänka bättre.

Något mer som händer idag är att jag måste gå och lämna ett par jeans shorts som var lite för tajta på mig, dem gick in men vill inte gå runt med tajta jeans shorts. Fult ju ! Det posetiva är att jag fortfarande går in i storleken 38 :P Var tvungen att skriva det. Trodde jag inte hade något hopp med den storleken längre. 
 
Här är en låt som jag har fastnat för.

Sean Paul - Agarra Mi Mano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0