Lurad Eller Inte ?

Hej hej.

Är i min puta skola just nu, vi pratar om vad som kommer komma på omprov. Jag har två prov att göra -.- Faaaan ! Dem som har klarat proven är hemma, varför klarade inte jag proven för :(

Men något som är värre än prov är munsår! som jag råkade få igår. Ohh det är så äckligt ! Jag var inte ens sjuk och jag får munsår, jag brukar alltid få munsår efter jag har varit sjuk. Plus så har jag slut på min munsårskräm som jag har haft i evigheten. Måste köpa en ny, lr mamma får köpa den ^^

Nu när det är sommar så vill man inte ha finnar eller några äckliga poriemaskar, så jag köpte en kräm som ska få bort sånt shit. Jag har använt den i en vecka nu och jag tycker att ingen skillnad har hänt -.- Jag tycker att det har bara kommit mer, har jag blivit lurad eller tar det ännu längre för att man ska kunna se resultat ?

Är det någon som använder denna kräm ? Funkar den likadant på dig med ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0