Vill Köpa En Vattenpipa

Vet ni vad som skulle passa just nu ? Vattenpipa :D Jag måste köpa en egen vattenpipa, det tänkte jag göra nästa gång då pengarna rullar in. Jag hoppats att jag kan hitta en bra vattenpipa för ett bra och rimligt pris.

Vet ni vart det säljs vattenpipor för bra priser ?
Jag vill ha en liten svart, jag har hört att folk har köpt såna för bara 100 kr. Här i Alby kostar dem 200 kr, dem kan drömma att jag ska köpa deras dyra och keffa vattenpipor !

Vi hade två vattenpipor här hemma, men dom var stora. En är sönder och den andra är hos min brorsa. Får väll vänta tills pengarna kommer.


Kommentarer
Postat av: Tami

vaaa jag köpte min för 125 i hydro :P

2010-05-02 @ 01:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0