Berättar Om Helgen

Så vad har hänt denna helg ^^ I lördags så gick jag på Carols chill kväll med hennes kompisar, jag stannade där tills klockan blev två på natten. När jag gick hem så sprang jag, jag är så rädd för mörkret! Men som tur var att jag bodde 100 meter från henne.

Igår så trodde jag att jag hade planer för alla hjärtans dag men det blev inget, om jag tänker efter så visste jag att inget skulle bli så som det sa. Är jag ledsen för det ? Det finns två olika tankar om det. Vill helst inte snacka om det. Jag hoppats att ni hade någon att vara med den dagen och bara njuta av varandra! Men istället för att fira alla hjärtans dagmed någon så firade jag den tillsammans med Joselin ^^ Vi vandrade sönder oss i två timmar och hade det kul fast jag frös ihjäl. Om man inte har någon att dela den dagen med så kan man alltid göra det men en kompis.

Hahaha, trosor på fötterna. Jag undrar om dem som gillar fötter skulle tycka att det här är sexigt :P Jag tycker bara att dem här trosorna är lite för mycket, i vilka tillfällen ska man ha på dem och är det inte irriterande att ha på dem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0