Dagen Blev Inte Så Som Man Trodde

Hejsan :)

Så vad händer denna söndag för er läsare ? Antagligen inte mycket, söndagar brukar vara lugna dagar som man vill bara ta det lungt.

Idag så skulle jag vara barnvakt till min systers dotter men tyvärr så blev det inte så. Bättre så för min systers dotter fick svinkoppar idag och jag vill verkligen inte bli smittad! Jag har haft svinkoppor förut flera gånger och det är en av det värsta man kan ha. Hade svinkoppor en hel sommar då jag var 12 år gammal, men det bästa var att jag inte var ensam om det. Jag smittade hela min familj :) Men ska hålla mig ifrån min systers dotter, ska inte få uppleva den smärtan igen . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0