Dålig Uppdatering

Hejsan :)

Sitter på mitt klassrum utan lärare för han är sjuk, vad kan vi nu göra .. ? Jo, dem i klassen ska fixa högtalare och projektorn så vi kan se på film. Vad blir det för film .. ? Kan man tagga om man inte vill se filmen ? Vi har ändå ingenting att göra så vas ska man göra . .

Jag har inte hört av mig sens fredan innan jag gick ut för att träffa Winfer och se på filme 'Precious'. Det var galet bra, 9 av 10 i betyg får filmen. Det är inte ofta en film är så bra.

I lördags så tog jag Winfer på en shopping runda  och handlade med mina pengar, han har ju fyllt år så han måste få nånting. Han köpte en jeans shjorta och en t-shirt från H&M. Jag har också en sån där jeans shjorta men min är från Gina Tricot ^^ Han är nöjd med köpet och det är även jag. Han har fortfarande pengar kvar men det får han köpa nästa månad, just nu så är jag pank.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0