En Vän Tillbacka I Mitt Liv

OMG! Det har vart nu i 3 veckor som jag inte har pallat gå upp på morgonen och har bara viljat shita i skolan helt totalt -.- Jag är trött att gå upp så tidigt på morgonen, börjar varenda jävla dag klockan halv 9. För min del så måste jag gå upp tidigt för det är ingen kort väg att åka :/

Men nånting som jag verkligen är glad över är att jag har fått tillbacka en mycket bra vän ^^ En RIKTIG vän! Jag och Carol är återförenade :) Jag skäms efter allt som vi bråkade om och att vi inte bara beslöt oss tidigare att shita i med kriger och bara bli vänner igen. Men vi gjorde fred igår och jag hoppats att det kommer hålla! Jag vill inte förlora en riktig vän en gång till.

Jag kanske är inte rikgtig glad, jag har mina problem men en annan person :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0