Ett Gott Skratt På Början Av Dagen

Holaa gentes !

Sitter i klassrummet och fick så helt plötsligt ont i magen -.- Det är typiskt mig, har alltid ont i magen. Men morgonen började väldigt konstigt. Jag vaknade av att min systers kompis Nina väckte mig. Så jag gick upp och fixade mig för skolan som vanligt. Sen var det Ninas kompis där som var lite backfull.

Vem dricker på en onsdag kväll ? Men iallafall, jag hälsade direkt. Han frågade direkt om jag var spanjor :P Där fick jag ett gott skratt på början av dagen.^^ Men det var rätt nära, för alla latinos var spanjorer förr i tiden, men chilenare har mycket mer spanjor i sig. Och jag e chilenare, men jag är glad att det syns på mig. Folk brykar tro på många olika länder. För det mesta är ryssland, kroatsien, jugoslavien, finland, polen, spanien m.m.

Men jag är från Finland och Chile, min pappa är från Chile och min mamma är från Finland, så jag är en blandras. Det brykar folk tro att jag är en blandras. Jag är stolt där jag kommer ifrån men Finland är jag lite mindre stolf för jag HATAR när man svär på finska och säger att alla finnar är alkisar, INTE sant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0