Facebook Dödar Playahead

Vet ni att Playahead (ak PA) ska stängas 1:a mars .. ?

Jora, Ingen playahead mer. Jag har ändå aldrig vart så förtjust i den hemsidan. Man har haft sin egen sida i playahead när man var ungre. Det var sist för 2 år sen typ, då hette jag 'COR4ZON' ^^ Det betyder älskling eller hjärta. Jag har haft andra namn också men inte alltid samma konto, man glömde ofta sin lösen. Jag började att ha playahead sens jag var 12 år, på den tiden vare "coolt" -.-

Men jag tycker att det är FÖÖÖR många players, hoes, pedo och fjortisar i playahead. Jag skulle hata om mitt barn hade playahead, det händer för mycket i den sidan. Och det är inte säkert för en flicka som har direkt kommit in i puberteten. När man själv var i den åldern så skrev många äldre män, dem skrev äckliga saker och ville bara en sak. Som tur så var man smart och bara ingnorerade dem GB:n från såna folk ^^

Nåt som jag hatade var när man skrev sin msn på sin notis ! Jag gav aldrig min msn till främande folk, ifall vi hade pratat länge så är det okej. Men annars neej! Jag kommer inte sakna playahead alls och det kommer väl inte fler göra eftersom facebook har tagit över nu. Facebook dödade Playahead !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0