Gina Tricots Nya Ansikte

Har ni sett dem nya reklam bilderna på den nya modellen i Gina Tricot .. ? Jag själv blev överraskad för den nya modellen har tagit helt och hållet hennes jobb. Why ? Jag fick höra att den gamla modell tjejen skulle få barn så hon tar en paus så den nya modellen tar jobbet istället för henne.

Jag tycker att den nya modellen är mycket bättre än den gamla, för att jag tycker att hon passar mer med gina tricot kläderna och det får mig att vilja köpa mer kläder från Gina. Först var den nya modellen bara underkläders modell för Gina men nu har hon hela rubbet. Man var vann med den blonda modellen men man kommer vänja sig med den nya ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0