Jag Hoppats Att Vi Ses Snart, Chile

Brykar ni se spårlöst på kanal 4 varje måndag ?

Det gör jag, varje måndag ^^ Som vanligt så tycker jag att det typ bara är latinos som letar efter sin familia i sydamerika, men det är det bästa för då får man se hur det ser ut. Jag som aldrig har varit där nere :(

Men den tidigaste avsnittet är då en tjej skulle leta efter sin mamma i Chile i Santiago, där jag kommer ifrån ^^ Det är härligt att kunna se sitt land och stad då man inte har sett det i verkliga livet, men nån dag kommer jag! Trodde att det skulle hända i Januari som min tio (farbror) lovade :(:(:(

Medans då jag kollade på spårlöst så smsade jag med Winfer, vi snackade om att jag verkligen vill se Chile. Men grejen är att Winfer ser mig inte som Chilenare utan Finsk. Jag är ju lika mycket Chilenare som jag är Finsk, men jag känner mig mer Chilenare. Jag har varit i Finland och det känns inget speciellt. Det är nästan som Sverige men med miljoner sjöar.

Men den dagen då jag kommer till Chile för första gången så vet jag att jag kommer gråta av lycka :´) Men vi får se när det blir och med vem jag åker med, det jag tror är med mamita för vi har snackat om det att vi ska hälsa på min släkt. Hoppats att det blir snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0