Kaos I Biografen

Nu kan jag berätta om den helgen som var kaos  -.- .. I Lördags så gick jag,mamma, syster och min syster dotter på bio i Heron City. Jag och min systers dotter (Linnea) gick och kollade på 'Prinsessan & Grodan' medans min mamma och syster kollade på 'Farsan'.

Vi köpte godis och allt för filmen och sen gick vi och kollade, Linnea tyckte inte om filmen så hon började klaga och små tjura när vi såg på filmen. Jag sa till henne att hon ska vara tyst för andra vill se på filmen. Men det blev bara värre och värre ! Hon började skrika och gråta, jag blev förbannad. Jag ville skrika på henne och säga att hålla käften!

Så vi gick ut från bion och där fortsatte kaoset, hon ville ha sin godis men hon var dum så hon får ingenting sa jag. Hon skrek och svängde med sina små armar mot mig. Jag bryde mig inte och var fortfarande sur. Jag fick inte ens se halva filmen :( Det var sista gången jag gick på bio med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0