LÄS

Ännu en grej som jag tog från Joselins blogg ^^


SÄG EN PERSON

Som du älskar av hela ditt hjärta: Winfer.
Som du skulle offra livet för: Familjen.
Som är den smartaste du känner: Ingen aning, men det är inte jag ^^
Som alltid får dig på strålande humör: Joselin :)
Som får dig att le när allt känns tungt: Självklart Winfer!
Som är den omtänksamaste du vet: Det är en beskrivning av Winfer. 
Som är en bitch: Hahaha det finns många.
Som är en fjortis: Blää på fjortisar!
Som är en föredetta: Föredetta pojkvän lr ?
Som är snygg: Snygg är inget för mig.
Som är osmart: Min morsa. 
Som är en riktig vän: Joselin & Carol :)
Som är den galnaste du vet: Min syster!
Som är underbar: Winfer!
Som är dum: Jag brykar kallas dum -.-
Som du kan prata med om allt: Joselin & Winfer!
Som är din barndomsvän: Carol & Joselin ^^
Som du saknar: Hmm ..
Som betyder mest: Winfer, familj & kompisar.
Som du har spenderat mest tid med: 2 & halv år med Winfer.
Som du var dum emot när du var mindre: Ångrar, två personer,
Som du tycker är snäll: Alla är snälla men finns folk.
Som du har sportat med: Radia och familjen.


Som du skulle vilja krama just nu: Winfer :/
Som du inte har träffat på länge: Det är många!
Som du vet saknar dig: Vet inte, tror det.
Som du träffade idag: Inte idag, men igår var det Joselin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0