Min Helg

Hola gentes :)

Sitter i klassrum just nu. Min helg har varit mycket bra ^^ Lördan så såg jag film hemmos mig med Joselin och Winfer. Vi hyrde filmerna 'The ugly thruth' och 'Diary of canibal'. 'The ugly thruth' var shit bra! 9 av 10 poäng ^^ 'Diary of canibal' får -10 av 10, den sööög! Kan inte fatta att vi kollade på hela filmen, snacka om att det var en B-film.

Efter att ha sett filmerna så tog vi en runda runt Alby, träffade på Joselins vänner. Vid 11 tiden så taggade alla hem, Winfer har den längsta vägen hem och det tar en timma att åka från Alby till Farsta -.-

Söndag var även bra! Var på barn kalas ^^ Det var ett bra tag sen då man var på ett kalas över huvud taget, men det var roligt. Som alltid så var det många flickor där eftersom en flicka fylde år, min mammas kompis dotter blev 9 år gammal. Dem bjöd på glasstårta och kladkaka ^^ Mm, det var så gott. Sem fanns det massor med chips och cola. Det bästa med kalaset var att det fanns ett nyfödd bebis där som jag fick hålla. Jag ÄLSKAR bebisar! Längtar tills jag får mina egna om typ 8 år.

Men nu är det måndag :/ Man måste åter igen vänta fem dagar tills fredan kommer, jag hoppats att det tar snabbt som förra veckan tog ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0