Min Läxa För Engelskan

Just nu vid detta tillfälle så ser jag, min klass och en anna klass en film. Twiligt filmen som är så jääävla tråkig! Men bättre att se den än att arbeta, men många gör annat vid datan och shiter i filmen. Man måste se den för vi kommer ha läxa till nästa gång. Vi måste skriva en raport eller nåt om filmen.

Efter filmen så slutar vi ^^ Va bra! Är så trött och vill bara hem och ta det lungt i soffan med hemmakläder. Weepa kommer inte ha engelska, jag hatar engelska lektionerna. Förra veckan så visade jag en reklam bilder på min projekt som jag gjorde själv med Winfers kamera. Här nedan är bilderna som jag tog, när jag väl läste igen om det jag skrev på bilderna så såg jag stavfel, men shit i det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0