Sara Ramírez

Vad tycker ni är vackert på en person .. ?

Jag vet vem ni tycker är vacker, snygg, het m.m. Megan Fox, har jag inte rätt ? Jag har aldrig tyckt nåt speciellt om Megan Fox, jag har alltid tyckt att hon ser lite porrig ut. Hon ser ju inte ut sådär igentligen som hon ser ut nu, hon har opererat sig. Så man kan säga att hon har fuskat när det gäller med sitt utseende.

När jag tycker att nån är vacker så gäller det att man har vackert ansikte med ett fint leende och håret ska passa hur ditt ansikte ser ut. Man ska inte vara opererad eller man behöver inte ha världens finaste kropp. Personen ska även ha en bra insida, det är det som lyser mest hos en person.

Men när det gäller utsidan så tycker jag att Sara Ramírez är vacker! Som ni ser så är hon inte så smal, men hennes "mullighet" passar henne. Dom som är mulliga och ser ändå bra ut är ett stort plus, för alla kan inte se vacker ut när man bär lite mycket på kroppen. Har jag inte rätt ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0