Snack Om Kläder

Hola chicos y chicas !

Sitter på mitt klassrum och väntar på att min lärare ska gå och hämta en uppgift som jag måste vara klar med idag, hon segar så jag tycker att jag borde få liter mer tid ^^

Men ska snacka om lite sommarkläder, älskar sommarkläder ! Det är det finaste och det änklaste man kan ha på sig, bara om vi kunde ha sommar 24/7 :'( Kläderna här nedan är definitivt min stil men lite annorlunda ändå, jag har tänkt att jag ska byta stil. Tänkte gå från vardaglig stil till mer elegant stil och mer kvinnlig. Man börjar bli äldre och det innebär att man ska bli mer mogen kläd. Älskar outfiten till höger! Min stil för sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0