Sommarjobb För Sommaren 10

Har ni hittat sommarjobb för sommaren 10 ?

Lyckligtviss så har jag hittar sommarjobb, jag vet vad ni tänker: - Woow redan! Denna år tänkte jag att hitta sommarjobb så tidigt som det går för att förra sommaren så hade jag inget sommarjobb för jag var FÖR sen att leta efter en. Shit dum jag var! Letade redan vid slutet av maj och början av juni. Såklart man inte hittar sommarjobb då, alla var ju tagna. Det felet kommer jag inte göra om. Men jag trodde att ett mirakel skulle komma.

Ska sommarjobba för att man får ju ingen studiebidrag på sommaren -.- CSN vill att vi ska gå runt panka då man som mest behöver penga, dem gör det med flitt så att vi inte ska lata oss och börja sommarjobba. Vill även sommarjobba för att kunna åka på semester, mamma betalar såklart resan men resten så är det jag som betalar. Det är inte billigt utomlands, speciellt för turister!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0