Sveriges Största Bloggare

Kollar ni in Sveriges största bloggare .. ?

Jag gör det inte, jag har kollat in blondinbellas blogg tidigare men jag tröttnade och läser inga bloggar. Eller två bloggar läser jag. Winfers & Jossas blogg läser jag. Jag är inte så intresserad på att läsa så många bloggar som möjligt. Jag själv bloggar för min egen skull och inte för att någon ska ha kul när personen läser min blogg.

Bloggen är nästan som en dagbok till mig, man skriver om sina dagar och vad som händer runt eller händelser om sig själv eller nån annan. Alla har ett eget val om hur dem vill framhäva sin egen blogg, min blogg är för mig och mina vänner, främligar också.

Dem största bloggarna får betalt för att blogga, dem har även scheman om vad dem ska skriva och när, såklart får dem välja själv men dem har inte direkt fria händer. Dem måste även tänka om vad dem ska skriva och försöka vara en förebild för dem som läser deras bloggar. När man väl får så många besökare så varför inte göra nått bra av det ? Det är ju många unga tjejer i Sverige som läser. Det gäller att tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0