Ta En Paus I Tv Ruttan

Har ni sett den nya reklamen om Max hamburgare där Maria Montazami pratar .. ? Jag börjar bli trött på hollywood fruarna, dem dyker upp hela tiden i svensk tv. Serien hollywood fruar klev en succsé och det är derför dem syns hela tiden på tv ruttan.

Det var samma sak vid julen då Anna anka hade en kort serie, då hon bjöd svenska tv kändisar och firrade jul med Anna. Jag kollade på hela den serien som innehöll några avsnitt. Jag tycker att dem ska sluta synas så mycket. Jag vet att dem vill synas mycket efter succén med hollywood fruar men det räcker nu. Dem försökte inte så mycket förr att synas så varför krigar dem nu ?

Jag kan fatta att dem vill klättra upp men det börjar bli lite uttjatande! Dem för göra nya serier eller reklam film men jag vet att folk kommer tröttna på dem, som jag vet så har folk redan börjat göra det och då menar jag vissa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0