Respekt För Folket

Nu är jag klar som har väntat på mig i många veckor ^^ Tränade jag, nopp. Men jag tror att det gick bra, min lärare sa det även till mig. Bra, hoppats att jag inte behöver göra om den igen. Snacka om att det skulle vara skämit.

Vet ni vad som stör mig när jag sitter på t-banan ? När när ett par hånglar mitt framför ögonen på en -.- Det hände i måndags då jag var påväg hem från skolan. Jag var trött och ville helst bara sitta och ta det lungt. Men så kom ett par på i t-banan och satt precis framför mig. Tjejen satt på killens knä och så började dom stor hångla och det kunde inte släppa sina läppar från varandra.

Jag tycker igentligen att det är gulligt, det är inte det att dom inte får pussas i t-banan. Jag själv har gjort det, men jag har alltid tänkt på omgivningen. Lätta pussar gav jag och inget mer, höll i hand och pratade. Det är shit gulligt när man gör det. Men när man just hånglar och inte kan sluta så är det lite jobbigt. Det är okej att göra det om dom var typ själva där, men annars så kan man göra det nån annan stans där inte många går förbi. Det äckliga är när dem just ser deras tungor leka, bläää ! Sånt vill inte jag se.

En bild när man gick i 8:an, har jag förändras genom åren lr ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0