Vill Ha Sovmorgon Nån Gång !

Vet ni vad jag är mest trött på när det gäller min skola .. ?

Vi har ingen jävla sovmorgon, vi börjar varje dag 9:30 ! Har tröttnat att gå upp kl 7:00 för att stressa mig färdigt till skolan sen ta 20 minuter i t-banan för att komma till skolan. När man vaknar på morgonen så får man ingen alls lust att gå upp.

Har tänkt på att byta skola, men inte just nu. Ska gå klart denna termin och sen får vi se hur jag beslutar mig att göra när jag går i 2:an. Om jag skulle byta så tar jag en skola som är lite närmare mig eller nån skola som har iallafall minst två dagars sovmorgon ^^

Här nedan har ni min schema, gjorde den själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0