Vann Inte Men Det Är Okej

Hola :D

Såg i fokis blogg att jag inte har vunnit hennes outfit, men det gör inget. Jag visste att jag inte skulle vinna! Det skulle bara bli nån slump mesigt, så det kan bli vem som helst. Annars så är jag bra när det gäller tävlingar :P

När vi ändå snackar om outfit så letade jag efter ett par fina outfit som jag gillar ^^ Låt oss ta en för en.

Den första outfiten är fint för en vanlig dag på skolan eller shopping dag. Älskar den sönder slina jeansen vid knäna och den fluffiga toppen eller tröjan som on har över.

Den andra outfiten är fin, jag älskar ruttiga skjortor. Och det var fint att skjortan är en tunika som man kan använda på en varm sommardag eller i skolan.

Den tredje outfiten var fin, som sagt så älskar jag skjortor. Men jag undrar hur lång den skjortan är i rumpan ? Det som skulle göra ouftiten ännu finare är att om hon skulle ha på sig ett par tajts som är lite gran genomskinliga. Då skulle det inte se ut så naket.

Det var mitt sista inlägg för idag, ha en fortsätt bra kväll :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0