Blir Det Nån Semester För Mig Sommaren 10?

Har just nu lunch rast men ska inte äta. Folk i klassen sa att det var ändå inte så god mat. Men nu sitter jag här med halva klassen. Gillar ingen maten som är i skolan idag ? :P Ojdaa.

Jag har tänkt om det blir nån resa för mig denna sommar :/ Jag har redan fått sommarjobb som jag ska jobba halva sommaren och sen ta semester efter det. Men jag hoppats att planerna håller. Det beror på vilken situation jag ligger på -.- Jag kan ju inte åka ensam. Och jag vill verkligen inte åka tillsammans med familjen till Turkiet. Min första semester ska vara ett ställe där jag vill åka och njuta ^^

Jag har aldrig varit utomlands :/ -.- Finland har jag varit många gånger, men det räknas ändå inte. Det är inte varmt där och dem har inget som får mig att bli så intresserad. Det är ju som att vara i Sverige. Man kan åka till finlands för en vecka och man ska inte åka på sommaren. Snacka att man slössar pengar då.

Jag vill kunna se nya saker. Nåt annat klimat och kunna se stränder och annorlunda byggnader :) En dröm resa är att åka till Japan, för dem ligger före med nästan allt. Det är som Sverige är fortfarande i 180-talet gemfört med Japan.

Log Angeles och New York är även också en dröm resa. Los Angeles åker jag för kändis skap och New York för dem höga husen. Det är mycket mer men man ska inte ta upp just allt ^^

Spanien kan man åka till om man ska stanna kvar i Europa. Denna sommar 10 så hoppats jag att jag åker ditt ! Som jag sa, det beror på vilken situation jag är ligger på ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0