Converse All Star Light Hi

Shululuu :) heh det är min nya hälsning till er läsare.

Det var nära att jag inte gick till skolan idag, jag fixade mig i sista sekunden och bara gick. Jag och mamma hann bråka lite också om ett par skor som jag vill ha, men jag vann striden ^^ Jag vill ha ett par Converse All Star Light Hi skor.

Jag hittade ett par såna igår i Farsta för 50 % rea. Det är inte varje dag då dem är så billiga, annars så kostar dem 699 kr. Min mamma måste betala halva för mig, för jag har saker att betala denna månad. Det är inte värsta listan, men det är dyra grejer och jag gillar att ha pengar på plånboken. Just nu så är jag nästan pank :/ Har endast 200 koronas left -.-

- Jeans
- Föddelsedags present
- Bio till filmen Precious
- Pengar på plånboken för mat en hel månad
- Converse All Star Light Hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0