Frågor & Svar

Personligt:
1. ditt fullständiga namn? Sara.
2. korrekt ålder? 16.
3. längd? 162 cm.
4. vikt? En siffra jag inte gillar.
5. smeknamn? Sarita.
6. vart bor du? Alby
7. vad gör du på fritiden? Jag chillar för det mästa
8. beskriv ditt utséende (hur känner man igen dig)? Med ett snett leende.
9. vad är du mest missnöjd med din kropp (& varför)? Mina lår, vill bli av med dem!
10. & vad är du mest nöjd med på din kropp? Resten av min kropp så är jag nöjd med.
11. vad har du för uppfattning om dig själv? Snäll, envis och kan verka blygsam.
12. vad vill du jobba som äldre? Jag vill bli säljare i butik.
13. hårfärg? Svart för tillfället.
14. ögonfärg? Brun, gul och grön. Ibland har jag alla dem färgerna tillsammans men oftas en i taget
15. någonting du vill berätta om dej själv, som vi inte vet? Jag är galet rädd för mörkret.
16. kan du själv säga att du ser bra ut? Det beror på vilken dag det är, vardagar brykar jag shita i hur jag ser ut.
17. hur mycket bryr du dig om ditt utséende? På helger bryr jag mig ganska mycket men annars nej.
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? Duscha kan jag inte låta bli!
19. någon vana? Måste duscha innan jag går ut.
20. lyckotal? Har ingen.

vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? Har ingen sån bra vän.
22. hur många nära vänner har du? Nadie.
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? Jag är länd genom mina bråkiga syskon.
24. vet många personer vem du är? Nja. 
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? Nopp, känner ingen. Har ny skola.
26. när var du senast med någon kompis? Det var med Joselin. 
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar?
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? Shit jag kommer inte ihåg.
29. vem sov senast hos dig? Winfer gjorde det.

romantik.
30. vill du ha ett förhållande? Shut up.
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre en dig? Måste vara minst 1 år äldre.
32. är du kär? Galet!
33. tycker någon om dig mer än som vän? Såklart.
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? Jag har gjort det.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? Det beror på hur förhållandet är.
36. tänker du mycket på utséendet hos din tjej/kille? Nej, insidan räknas.
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? Yes, why not.
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? Never ever!
39. i din klass? Never ever!

Från kram till sex.
40. har du kramat motsatta könet? Yes.
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? Yes, alltid bebisar.
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? Yes, det har jag.
43. har du pussat någon i motsatta könet? Yes.
44. har du pussat någon i medsatta könet? Bara mami när man var liten. 
45. har du pussat den du tycker om? Ja, igår.
46. har du pussat någon inför folk? Ja.
47. kysst någon inför folk? Ja.
48. hånglat inför folk? Ja.
49. vem var ditt första hångel? Dont remember.
50. hur många har du hånglat med under en kväll? Va fan är det för hoe fråga?
51. vem är ditt bästa strul? Winfer R.F
52. och vem är ditt senaste? Winger.
53. ditt äldsta hångel? Winfer.
54. skäms du över att hångla inför folk? Ibland, det beror på vilka slags personer går förbi.
55. haft sex med någon på offentlig plats? What a fu**k, Nej såklart.
56. haft sex överhuvudtaget? Yes. 
57. hur gammal var du första gången? Shit i det du!
58. hur gammal vill du vara första gången? Jag ville vara 18 år eller gift.
59. blivit dumpad efter sex? Nopp, har sex med ändast kärlek!
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? Yes.
61. har du gjort ngt av detta med de medsatta könet? Nej, aldrig!

tankar & skit.
62. har du någon fobi? Vad fan är fobi?
63. har du någon allergi? Inte alergi men jag tål inte mjölkprodukter, magen krånglar då.
64. vad tänker du på innan du somnar? På Winfer och hur dagen kommer bli imorgon.
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? Det beror på hur personen är.

This or that!
66. vad tycker du bäst om - höra att du är snygg lr höra att någon tycker om dig? Att höra att jag ser bra ut.
67. en galen kväll med tjejerna/grabbarna eller en mysigkväll med flick/pojk-vännen? Mysigkväll men pojkvännen.
68. vad kommer först, killen eller din bästavän? Detta tillfälle, killen.
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? Tänker bara på en, Winfer.

74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13? Inget av dem.
75. vänskap eller förhållande? Vill ha båda.
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? Shiter i hur ful lr bra man ser ut! Unsidan räknas.
77. juice lr oboy? Juice.
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? Me dont know.
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? Vaaa?

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? Never, även om jag inte är rik eller nåt.
81. isåfall vem då? Ingen.
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? Bli äcklad.
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? Never, det där kallas hora.
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en inte så nära vän leva? Sjuk fråga, neej!
85. kunna sova ute på vintern? Nej fan, Skulle bli is bit.
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånnafall? Skulle vilja bo nånstans i sydamerika men inte hela mitt liv, sverige är mitt hem.
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? Det är shit och jag kommer aldrig hålla på med sånt shit.

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? Nej, men om jag hade pengarna så skulle jag ha en speciell stil.
89. vad klär du dig i oftast? Det beror på vilken dag det är, skolan så bryr jag mig inte.
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? Ne, bara helger.
91. klär du dig dyrt? Nej, men man gillar saker som är dyra.
92. vad kör du på? Men den dagen som kommer.

senaste 48 timmarna har jag:
93. pussat någon? Ja, Winfer.
94. haft sex? Nej.
95. fått en kram av en okänd? Vem fan kramar en främling? Nej.
96. ringt någon? Yes.
97. blivit uppringd? Venne.
98. funnit kärleken? Det var för 2 & halvt år sen.
99. kollat på google? Nej.

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? Det tog halva lektion och halva rasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0