En Gympa Pass

Ojsan, skriver inte lika mycket i bloggen mer :/ Men idag så var det min första skoldag, trist som vanligt. Jag fick termins kort, nu behöver jag inte planka mer, lr jo på helger och på vardagar efter klockan 7 ^^

Idag kom jag från träningen från gymmet här nedan från våra port, shit vad skönt det är att träna. Man börjar vänja sig att träna nu. Har tränat både idag och igår. Ska fortsätta träna till jag får den kroppen som jag vill ha :)

Medans jag tränade så hade jag på musik i min mobil med mina hörlurar och jag sjöng med hög volym. Min mami, syster, nina och linnea höl på att garva åt mig. Hahahhaha, Jag suger på att sjunga ! Och när man tränar och sjunger samtidigt så tar man mycket energi och man får ingen luft. Men annars så är jag inte så dålig på att sjunga ^^

Tänk om man kunde sjunga son Whitney houston :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0