En Händelsefull Kväll

Hejsan

Igår så var jag ute me Winfer med hans pappa, eller vi umgicks inte för han var tvungen att jobba. Men vi tog hans hundring och åt i Burger King, en av mina favorit mat affär ^^ Förr hatade jag Burger King, men åsikter ändras och även smaklökar :)

Innan vi åt så handlade Winfer ett nhell outfit till sig själv. Oui, den var punkar stil som är lite manlig stil också. Det var fina vardagsplagg och även fest plagg. Men nog om kläder ^^ Vi drog hem till my place och hyrde film. Vi hyrde filmen 'deadline' som var en psykologt film -.- Jag ville bli rädd och ha skräck. I början var den lite läskig men sen så blev den bara långtråkig. Vi såg den tillsammans med joselin.

Efter att ha sett filmen så drog vi till köket och rökte vattenpipa, yeah det var länge sen :) Vi rökte i ungefär 3 timmar och snackade. Vi drog vid 11 tiden och lämnade joselin. Själv så åkte jag till Slussen med Winfer och lämnade varann där borta. Från Alby till Farsta är lååångt åktur så det är alltid skönt att åka tillsammans med någon ^^

Idag fick jag även shit av min mother, det är ingen kul syn. När jag kom hem igår kväll så hittade jag brännmärken på köks golvet. Jag undrade va fan är det här, min brorsa sa att vi inte hade släkt kolen och smaken inna vi kastade den i pappers korgen. Men vi gjorde det, så hur fan kunde det brinna ?? Jå, jag tror min brorsa skyller ifrån sig för att han hade fest hos oss och dem drack. Gud vet va dem gjorde. Min mamma tror i alla fall på honom. Det är alltid jag som har gjort allt -.- Vaqrför får jag alltid ta skuden ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0