En Tur På Isen Med Winfer

Hejsan !

Idag så har jag och Winfer åkt skriskor i Kungsan. Det var min ide att åka. Vi har tänkt även att åka igen för att det var så hilma kul ! Vi åkte från halv 3 till klockan 5. Det är shit billigt att åka ju, bara 20 kronor och man får åka hur länge man vill :)

Vi åkte tillsammans med även lite ensamma. Winfer var den som åkte snabbt bort och jag var den sega som tog den lugnt. Hehe jag var så rädd att ramla, jag kan erkänna att jag ramlade en gång då dem hade rengjort isen och gjort den hallare. Men Winfer drog i mig så det var derför jag också ramlade.

Det jag så var att det vi var dem ända paret i isen, lr dem kom par senare. Det var mest barn där, senare kom ungdomar och äldre. Vi ska åka igen på tisdag ^^ Vi kommer hinna bli proffs innan sommaren kommer. Jag vill åka där ungefär 5 gånger innan man inte kan det längre. Det är en bra träning och dessutom så är det kul !

Efter att ha åkt i 2 och en halv timma så drog vi till Mcdonalds i Sture plan för att ladda batterierna och ta det lungt. Efter det så tog vi en promenad till gamla stan och åkte var sitt håll hem. Det var min dag det. Riktigt kul ^^ Men ska iväg till Tvn igen och se harry potta :P

¨


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0