Ett Par Nya Converse

Holaa gentes :)

Sitter här vid datan nu och har Winfer i telefonen här. Han skriver även ett inlägg just nu. Sheka: Afilaow.blogg.se

Familjen är inte hemma, dem ska se på filmen 'Det regnar köttbullar'. Heh vill även också se den, men ska inte slössa mina pengar på den filmen eftersom filmen 'Precious' kommer på fredag som jag ska se tillsammans med Winfer ^^

Åkte till Farsta idag och Winfer följde med mig till Dna affären och köpte ett par röda converse all star. 50 % rea, man måste passa på att köpa såna när dem är så billiga :) Vi gick även runt i stan idag lite. Men vi gick hem ganska tidigt eftersom Winfer ska ut med sina grabbar för att fira för han blir 20 år imon :) Jag ska gratta gubben imorgon, hehe nää skoja bara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0