Finns Ingen Vän Som Du.

Jag tänkte mycket om vänskap och allt som har med det att göra. För det mesta så får man falska vänner! Dem älsta vännerna man har är alltid det riktiga vännerna man har, jag behövde inte ens tänka efter vem som är en riktig vän till mig.

Joselin har alltid vart en riktig vän till mig! Även om vi har "ingnorerat" varann under en period som jag tror att det var i 9:an så har vi aldrig gjort nåt dumt mot varandra eller snackat shit om varandra. Vi har kännt varann sen sexårs och kommer fortsätta känna varann.

Joselin hjälpte mig även komma ut ur min lägenhet vid en period då jag var fast hemma. Jag har ingen orsak vaför jag var hemma hela tiden men jag ville inte ut. Det var länge sen och Joselin kämpade varje dag att få ut mig tills hon lyckades. I början så blev jag bara tjurig att vara ute, men sen så fick hon mig ändrad. Till och med klädstorleken ändrades några storlekar.

Riktiga vänner hjälper varandra vid början och ända till slutet. Kommer jag någonsin hitta en sån vän som Joselin? När man väl har hittat en sån kompis så släpper man inte taget. Älskar dig nena! <3


Kommentarer
Postat av: jossah

äälskar diig oxå bebeiis :D:D

2010-01-28 @ 19:37:18
URL: http://jossahsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0