Första Inlägget För 2010


Första inlägget för 2010. Igentligen så är jag inte så himla glad för det nya året. Det känns som att man är bara närmare mot slutet. Då menar jag domedagen, det sägs ju att den dagen är slutet vid 2012. Jag kan tro lite att det är sant, men jag tvekar även också.

Igår dagen var rolig ! Firade den med Winfer, Chilenaar/finnen familjen och min familj som även är också chilenare och finnar ^^ Det sköna var när jag och Winfer umgicks med barnen, man saknar verkligen tillbacka till dem tiderna. Kände mig som barn igem med dem. Vi snackade om allt möjligt, även om läskiga saker. Jag blir alltid ett barn igen då jag är med barn ^^

Det blev en sen natt igår, vi gick hem vid 4 tiden. Jag lämnade Winfer i t-banan i alby. Jag vilje följa med honom men han ville att jag skulle hem säkert. Jag tror att han kom hem vid halv 5 igår kväll. Det är galet sent. Men ska åter igen gå tillbacka till tvn och se 'Mr Ben' film. Buenas Noche.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0