Ge Mig Energi För Att Klara Av Dagen

Hejsan svejsan :)

Jag är så hungrig och har ingen energi alls. När jag slutar så ska jag gå förbi Coop Konsum och köpa en energi dricka för att få energi att orka gå hem ^^ Nu behöver jag inte för jag sitter ändå bara på min stol och har datan här framför mig.

Det var ett tag sen då jag kollade på hur mycket besökare jag har. Jag blev lite förvånad att jag hade fått lite mer besökare än vanligt. Men det är ändå inte mycket, igentligen så bryr jag inte om hur många besökare jag har. Bloggen är för min skull för att minnas. Inte för att folk ska kunna veta vad jag gör under mina dagar.

Jag kommer blogga lite länge, iallafall tills jag blir ungefär 25 eller nåt sånt. Har inte bestämt. Men vid den åldern så har man inte tid. Då är karriären oss en. Man kanske har man och barn, man vet aldrig. Men jag ska blogga så länge som det går, ska försöka blogga oftare.

Hehe jag exprimenterade lite i Adobe Photoshop med min besökar diagram. Cyklar upp från backarna och ramlar ner och dörr. Det var det jag fixade ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0