Ingenting Händer Idag

Hejsan.

Jag är hemma och har absolut ingenting att göra. Tror att inget händer idag för mig, då får man väl sitta på sitt feta arsle idag och göra nada -.-

Men jag slutate rätt tidigt idag från skolan, var hemma redan vir 2 tiden när jag igentligen ska sluta kl halv 4, najs. Men Tani kom förbi skolan idag med en tjejkompis, det är klart nu att hon ska sluta. Hon kommer komma förbi en annan dag på möte med skolan sen behöver hon inte komma mer. Faaan ! Jag får lust att också byta skola, men jag är inte säker än. Får se hur det blir senare.


Jag kom hem och började laga mat. Jag är inte bäst på att laga mat men denna gång så smackade det så gott! Jag själv blev förvånad ^^ Jag lagade potatis som jag delade och krossade i bitar i stek pannan och så steckte jag dem tillsammans med köttbullar. Tillsatt grillkryda, peppar och salt såklart. Resultet blev mycket bra. En stark 8 av 10 :)

vad najs ritat, vill också kunna rita fint. Min pappa är konstnär men jag har verkligen INTE får det efter han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0