Ingenting

Hejsan :) Igår när jag ville logga in i bloggen så funkade det inte gå in, jag trodde verkligen att nån hade kommit in i min blogg och byt lösenord. Tänk om det hände :/ Jag orkar inte byta blogg en gång till, förra gången så glömde jag lösenord bara för jag byte lösenord för ofta. Denna blogg vill jag ha kvar länge ^^ Minnen samlad i bloggen för alltid!

Så vad har alla för sig ? Säkert har alla börjat med läxor och allt det shitet från skolan. Jag har verkligen tröttnat, men jag är tvungen att gå 2 år och en halv till i skolan -.- Det känns så länge.

Jag själv har nada att göra, jag är så himla uttråkad. Nåt saknas i mitt liv, jag vet vad det är. Personen vet att det är han också.

Har bara sett filmer idag, jag gick inte till skolan idag. Jag sov för det mesta hemma bara. Men men ..

Ska dra till TVn nu. Vi hörs bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0