Kaoset I Haiti

Fick ni också veta om kaoset som händer i Haiti ... ?

Visst är det hemskt! Många blir begravda levande och det finns lik överallt. Många förlorar sina nära och kära, det är det hemska av allt. Hur kommer Haiti bli som normalt igen som det var förr . .

Jag såg en gala i lördags. Det handlade om Haiti och så kom det många kända artister, skådisar, miljonärer m.m.
Dem var där och pratade i telefon mer personer som gav pengar till Haiti för att köpa mat och medicin. Det var även uppträdande av många kända ansikten och så pratade dem om folk som har förlorat eller klarat sig av byggrasan.

Efter att ha sett den galan så fick det mig att tänka. Jag tänkte att vi kommer även drabbas av nånting, många har drabbas genom åren. När jag såg galan så fick jag även tårar, som alltid! Jag vill skänka pengar till dem. Oftas så tror jag inte att pengarna verkligen kommer till dem man ger pengar till. Men för det här så är jag säker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0