Kunde Inte Sova

Hejsan läsare.

Denna natt var den sämsta natten av alla! Jag kunde inte sova, eller jag somnade klockan 11 igår efter att ha sett på filmen 'the brake-up'. Jag vaknade klockan halv 1 på natten av att jag hade så fruktans svärd ont i magen, verkligen ont. Jag gick på toa och satt där ett tag och hoppades att smärtan skulle gå bort. Jag gick och la mig men det var svårt. Jag lyckades somna men vaknade igen klockan 3 på natten.


Efter klockan 3 på natten så kunde jag inte somna igen, jag log i min säng och klaga till gud om varför han gör såhär mot mig :/ klockan tickade och den hann bli halv 5. Jag bestämde mig att somna i soffan men det var ännu värre där. Jag gick till köket och tog en flaska och hälde varmt vatten i den. Jag hade flaskan i magen hela tiden. Det började genast kännas mycket bättre. Efter ett tag så somnade jag men det kändes inte länge förän mamma väckte mig och sa åt mig att gå upp för att fixa mig till skolan.


Jag fick inte sova nånting och så kände jag att en munsår är på väg men den är inte på läppen. Jag sa till mamma att jag stannar hemma idag för jag var för trött. Min mage kändes bra men jag behövde sova ! Så min mamma rinde och sjukanmälde mig och nu så är jag hemma och tar det lung. Jag hoppats att ni har fått en mycket bättre sömn än jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0