Ontra Vez On Ice.

Hejsan

Har inte orkat skriva så mycket dem här senaste dagarna. Har bara njutit av lovet för mitt lov slutar redan imorn :/ Faaan ! Hatar att gå tillbacka till skolan igen och bara plugga. Kängtar så mycket till sommaren . . .

Igår vid 2 tiden så åkte jag skriskor med Winfer och Joselin som ni ser på bilderna här nedan men det var ingen långt tid vi åkte. Bara en halv timma kanske och lite mer. Det var så kallt och vi alla fick ont i benen. Efter skriskor åktningen så gick vi till Mcdonalds sture plan och käkade. Det var första gången jag köpte plus meny i big mac, jag brykar inte ens orka äta en big mac. Jag börjar bli stor i maten, men det var för mycket mat för mig. Man kan äta så mycket när man är galet hungrig.

Efter att ha ätit så fick vi en ide att gå till Ikea, vi var i Ikea och gick runt i 2 timmar. Efter besöket så måste man alltid antingen en korv eller pizza bara för 5 kr ^^ Ett måste !

Vi åkte alla till alby senare och hängde lite innan vi alla drog hem. Vi smällde några "bomber" som jag snode av min brorsa, men det var en stor besvikelse. Ingen bomb alls :/ Deyt värsta var då jag kom hem. Min pappa hängde här hemma hos oss med mina tvilling bröder. Mina bröder har jag inget emot men min pappa har jag det ! Säger bara WEEON !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0