Ops, Glömde Ge Kameran.

Shulululuu :)

Är hemma idag från skolan, vaknade på morgonen och kände bara: nej, jag orkar inte gå till skolan idag. Jag fick ont i magen och så börja tjejproblem komma moch problem med att maten inte vill stanna i magen :/ men jag hpppats att jag inte känner såhär hela helgen!

Igår så gick jag förbi till Winfers praktikplats ni Class olsson. Direkt när jag kom ditt så såg jag Winfer i kassan och arbetade, heh det var konstigt att se honom så. Jag stog där ett tag tills han såg mig och börja le med med sitt stora leende, det var det som fick mig att le ännu mer och börja skratta ^^ Igentligen så skulle jag bara lämna kameran med vi tog en runda tillsammans och till stan där vi åt det jag tog me mig.

Påväg hem då vi lämnade varann så glömde jag lämna tillbacka hans kamera :P Aj, men ska förbi ditt idag och lämna den, får inte glömma att lämna den denna gång ^^

Denna låt hörde jag då vi gick in i en kamera, tv m.m. affär. Jag hörde denna låt, det var länge sen jag hörde den. Jag fick en känsla direkt att låten var shit bra fast jag inte har gillat den så mycket förut.


Matt Pokora ft Timbaland - Dangerous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0